بنیان کنترل ایران با دارابودن سابقه فعالیت  بیش از بیست سال در زمینه فروش وتامین تجهیزات صنعتی بویژه تجهیزات هوای فشرده پنوماتیک و تجهیزات هیدورلیک و ابزاردقیق در ایران فعالیت می نماید.

این مجموعه مفتخر به دریافت مجوز از اتحادیه برق والکتریک ایران و همچنین با  بیش از هزار گروه از محصولات صنعتی / پنوماتیک / هیدورلیک / ابزاردقیق و سایر ملزومات صنعتی با بیش از ۵۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی در ایران همکاری می نماید.

بنیان کنترل ایران افتخار دارد با بهرمندی از کارشناسان با تجربه خود در کنار فروش محصولات ارایه مشاوره های فنی به خریداران جهت انتخاب بهینه قطعات در جهت کاهش هزینه های مصرف کننده و همچنین بالابردن طول عمر قطعات مصرفی مورد نیاز خریدارن . خود را جز برترین فروشندگان و تامیین کنندگان در کشور قرار دهد.

این مجموعه با دارابودن دفاتر بازرگانی در خارج از ایران همواره بهترین و باکیفیترین محصولات را انتخاب و جهت  فروش به صنعت گران کشور عرضه نموده است در این راستا دریافت چندین نمایندگی خارجی از کشورهای ایتالیا ژاپن آلمان را  در کارنامه کاری خود در این دو دهه دارا می باشد.

تضمین کیفیت محصولات  در کنار سرویس های مضاعف به مشتریان مانند امکان تست برخی محصولات پیش از خرید این مجموعه را بعنوان شرکت تامیین کننده  پیشرو در صنعت پنوماتیک و هیدورلیک معرفی نموده است.